카테고리 없음

wasted. still waiting

ImpNaru 2022. 2. 24. 04:06

someday, someone told me that 'use positive language'

well, the problem is that it's kinda weird i mean, how can it be possible to use 'positive' words in terms of 'absolute negative' situation.

however, yeah. let's admit that.

i am totally wasted.

 

denial, anger, bargaining, depression and acceptance. nice words huh?

 

tbh, idk. just feeling sick.

the funny thing is that however, still waiting for something. idk what it is but the sure thing is that still waiting.

 

before publish this shitty trash, i roughly reviewed this shit.

and i found one thing.

i am really suck at writing. oh no, i am suck at everything.

HAH!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ··· 16